قسمت چهاردهم رمان رویالVsپاپ استار
قسمت چهاردهم رمان رویالVsپاپ استار

تو شهر.سایو

-ای ننه فضولباشی

مرلیا-نمنه؟

-چخ منه

اینهیه-اینجا ترکیه نیستااا 

هما و نوریما-همینو بگو 

رامونا و ترسا-هووم 

رویا-هیی ببین با کیا اومدیم سیزده بدر 

نوریما

-چ.چییییی؟

زدم تو پهلو مرلی

مرلیا-اخ تهالم 

-تهال اونجا نیست دکتر ، مرلی ،، بازم..

مرلیا-نه دوباره نه 

مرلیا

ازلباس اینهیه کشیدم

اینهیه-چی میگی؟

اشاره کردم به اون پسرا و دخترای رویال

رویا-نههه

کامیو-عق 

تزوکا-...

کینتارو-اه اه حرفشم نزن

هما-کوفت

رامونا-هییس بفهمن دوباره جنگ و دعوا میشه 

ترسا-خب بشه یکم کرم بریزم

سایو-اوهوم 

ترسا-مرلیا..

-البتهههه از جادو یه میز درست کردم و لب تاب و هدفون 

-1..2..3   اهنگ pretty girl رو گذاشتم 

ترسا-عاالیه

رایا

-هااپس بازم این دختره مرلیا 

مریکا-ای بابا اینا کی دست از کاراشون بر میدارن

اسونا-خدا میدونه 

کورانوسوکه

-چی؟

ریوما-مثل اینکه نیاز دارن ادب بشن

شوسوکه-هه

فیلیپ-من اعصاب ندارما

زایزن-شما که هیچی نداری 

فیلیپ-شما سایلنت شو 

-دعوا نکنید عه

ریوما-من یکی که اماده ام با جادوی نقره ایش ویالون در اورد 

-منم هستم  با جادوش میکروفونش ر در اورد

شوسوکه و فیلیپ-ماهم هستیم  اینا هم ویالون 3 هاشونو پدید کردن 

زایزن -هووف منم هستم گیتارشو در اورد 

رایا-کمک نمیخواید ؟ با جادوی ابیش پیانوشو درست کرد

مریکا و اسونا-هستیم مریکا هم فلوت و اسونا هم ویالونشو 

ترسا

-عمرا کم بیاریم گیتارشو برداشت 

رویا-اصلا میکروفونشو برداشت 

و بقیه بچه ها هم ساز هاشونو درست کردن 

رامونا-بازم یه جنگ دیگه 

هما-موافقم مرلی؟

مرلیا-اوکی انگشتشو گذاشت رو اون دکمه رو صداشو برد بالا 

خلاصه اینقدر طولانی شد که همه از پا افتادن 

مرلیا

-من..من دیگه...

اینهیه-اه

کورانوسوکه-آی..

فیلیپ-خسته کننده ..

ریوما-کاروپین...

شوسوکه-....

کامیو-ای خدا..

 

برای قسمت بعد 45 تا

 


[ جمعه 16 بهمن 1394 ] [ 14:53 ] [ fàþèmèh ßhìŕàìßhì♤ ] [ بازدید : 716 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
آخرین مطالب
تو وب نیستم (1395/01/08 )
سلااام (1394/11/29 )
خبر دااااغ (1394/10/25 )
پاستا (1394/10/21 )